Szukaj
Zamknij

Rozrywka 2.0 – zaproszenie na konferencję

pong!

21 czerwca odbedzie sie konferencja TMT Internet ’07 Warsaw pod haslem: „Rozrywka 2.0 – jak bawia sie spoleczosci w dobie 2.0?”. Chcialbym zaprosic wszystkich chetnych do podyskutowania o szeroko pojetej rozrywce elektronicznej z puntu widzenia uzytkownia, konsumenta i producenta…

Na dokladke konferencje bede prowadzil ja wielki i znany bloger wiec jesli ktos ma ochote podokuczac mi publicznie i wytknac cos – serdecznie zapraszam, wstep niestety nie jest wolny. Ale za przyjemnosci trzeba placic :)

Calosc konferencji omowiona jest tutaj a tutaj znajdziecie ladny plakacik ja zapowiadajacy. Zwrocicie prosze uwage na moje zdejcie -wpadlem na genialny pomysl i obwiazalem sie padem od konsoli :) Sony powinno mi co najmniej za to PS3 i pakiet gier – wszak to product placement!

O czym bedzie mozna posluchac i podyskutowac – staralem sie zaprosic osoby z roznych srodowisk. Beda ludzie z serwisow i portali (Onet, Ganymede Streemo i Valhalla) beda duzi gracze na rynku rozrywki (Microsoft i Nokia) beda takze firmy tworzace gry i aplikacje (Ostryga, One-2-Tribe) jak i tworcy rozwiazan technologicznych (InteliWise). Ciekawostka moze byc wystapienie firmy IDEO wlascicieli domey euro2012.pl – namowilem ich do uchylenia rabka tajemnicy i zdradzenia jak maja zamiar wykorzystac domene i kiedy zarobia pierwszy milion :)

Nie udalo sie naklonic do przyjazdu Blizzarda czy Linden Lab (Second Life) – odnioslem wrazenie, ze polski rynek nadal w oczach duzych zachodnich korporacji nie wyglada jeszcze az tak atrakcyjnie jak nam sie wydaje. No coz, zobaczymy moze za rok?

Licze na MCI w postaci Andrzeja Jasienieckiego, ktory byc moze powie wiecej na temat Digital Avenue i koncepcji dzialania tego podmiotu w ramach grupy MCI. Byc moze uslyszlym tez cos na temat polskiej wersji Marketplace na Xboksa360. Graczy z krwi i kosci na pewno zaciekawia opowiesci Adama Jesionkiewicza z Valhalla.pl w temacie kiedy Gry-Online przestana byc liderem i dlaczego to bedzie tak szybko :)

Formuła przyjeta przeze mnie to krótkie prezentacje, dużo dyskusji i interakcji – mam nadzieje, ze model z Auli Polskiej pod auspicjami Novella przyjmie sie rowniez przy tak duzej konferencji. Moja skromna osoba bedzie odpowiedzialna za moderacje rozmowcow, naklanianie widowni do reakcji (np. rzucajac w tlum Xbox360) oraz ogolny poziom merytoryczny.

Jeszcze raz serdecznie zapraszam wszystkich chetnych – taka rozrywkowa knoferencja moze szybko sie nie powtorzyc! :)

Uczestnictwo w konferencji można zgłaszać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie www.rozrywka20.pl

Wszelkich informacji na temat konferencji udziela Ewa Stępień z New Europe Events, tel. (22) 853 37 76, Mob. 607 805 239, es@tmtevents.eu

Termin: 21 czerwca 2007, g. 10.00-16.00
Lokalizacja: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie,
Ul. Książęca 4, Sala Notowań

PS. Jeśli znajdzie się ktoś chętny do wynajęcia mojej skromnej osoby do poprowadzenia podobnej konferencji to niech się nie krępuje i zgłasza się – wstydliwym podpowiem, że nie odmawiam z reguły pięknym kobietom i czekom na pięciocyfrowe sumy!

UPADATE!

Wiem od Ewy Stępień, że na konferencji pojawi się osoba z CPP czyli firmy, która stworzyła Eve Online :)!
Ten Pan to Petteri Terho, Executive Director, Novator Partners LLP Member, Board of Directors, CCP hf

Jego CV:

Petteri is executive director at Novator Partners LLP, a London based investment firm focusing primarily on Telecoms, Financial Services and Pharmaceuticals. Petteri has 13 years of senior management and operational experience in the financial and telecom industry.

He was a founding and a board member of Aura Capital Oy, one of the earliest tech Venture Capital operations in Finland in mid 1990’s. He has also been CEO of the international incubator Speed Ventures in Finland as well as the managing partner of Nokia Early State Technology Fund, a VC fund of Nokia Corporation.

In latter part of the 1990’s Petteri was managing director of the ISP Nettilinja Oy in Finland. That company formed the nucleus of the stock exchange listed Saunalahti Group PLC and is now part of Elisa PLC. Prior to joining Novator Partners in late 2006, Petteri was the director responsible for Strategy and Business Development for New Growth Markets at Nokia Networks. He was also the Director heading marketing operations for Nokia Networks in region CEMEA, 81 countries stretching from Russia to Africa.

Petteri is an acknowledged speaker in the telecom industry focusing especially on the emerging markets and profitable low ARPU business models and mobile opportunities. In his own time Petteri enjoys restoration of his old house along with providing logistic services to his two sons. Petteri holds a Masters of Law from the University of Turku and is resident of London, UK and Turku, Finland.

Currently he serves on the Board of Directors of CCP hf, Icelandic company behind MMOG EVE Online and Satama Interactive PLC, a Finnish listed company focusing on digital media services.

  • psoiree

    wpadłbym chociażby po tego Xboxa, biorąc pod uwagę cenę za bilet do Wawy i szansę na złapanie X’a, to i tak może mi się zwrócić ;p
    a tak na poważnie, brawa (i to wielkie) za sam pomysł i inicjatywe, wszakże mało jest w Polsce tego typu spotkań. Aczkolwiek jeżeli już o rozrywce, warto było zaprosić chociażby gram.pl – w końcu to oni władają polskim WoW’em ;p

Zapisz się do mojego newslettera

Raz w tygodniu wyślę Ci wyselekcjowane informacje ze świata: technologii, biznesu i mediów. Jeśli interesujesz się startupami, dronami, drukiem 3D, EV, VR, AI, AR, video czy bitcoinami to witaj w domu.

Obiecuję - zero spamu tylko samo "mięcho"!

Wahasz się? Dostaniesz też za darmo w PDFie komiks "Strange Years" stworzony przez Michała "Śledzia" Śledzińskiego!




Dziękuje, nie chcę