Szukaj
Zamknij

KreoAula po raz pierwszy

KreoAula to cykliczne spotkania takich osób jak: dyrektorzy artystyczni, projektanci stron www, designerzy, projektanci interakcji, flashdeveloperzy. Innymi słowy: osoby zaangażowane w budowę „zadowolenia” polskich użytkowników korzystających z internetu oraz technologii mobilnych…

Co?: Pierwsze spotkanie KreoAula

—–

Gdzie?: Miejsce: Budynek Agory, ul. Czerska 8/10, Warszawa. (mapka)

—–

Kiedy?: Czwartek 12 czerwca. Start godzina 17.30. Zakończenie godz. 20.00

—–

W programie:

PRELEKCJE (godz.17:35 – 19:05)

Marek Kasperski (MRM Worldwide)
Badania usability – co, czym i jak badać? Co mi to da i czy badania są drogie? Metodologie badań, narzędzia i wyciąganie wniosków.

Dariusz Zieliński (Aula Team)
Skinowanie interfejsów aplikacji webowych, desktopowych i mobilnych od strony funkcjonalnej i technologicznej (SVG, Flex/AIR/Flash Lite) – case studies i trochę teorii.

Jarek Szczepański (Peer2Peer Systems)
Enhancing user experience w webie i na desktopie z Flexem i AIR – o prostocie budowania efektownych interfejsów, łamaniu paradyg-matu prostokątnego okna z Xem, integracji z rozwiazaniami webowymi i przewadze front-endu stworzonego we Flex/AIR nad Javą.

PANEL DYSKUSYJNY (godz.19:20 – 19:55)
Temat: USABILITY/USER EXPERIENCE w Polsce i na świecie – jak nasze uselaby wypadaja na tle zachodnich firm i „jak to się robi za granicą”.

Moderator:

Dariusz Zieliński (Aula Team)

Paneliści:

Tomek Karwatka (Divante.pl)

Tomek Karwatka jest Dyrektorem Operacyjnym firmy Divante oraz autorem bloga Biznes20.pl. Wcześniej pracował jako Dyrektore Operacyjny w Janmedia, jest twórcą bloga Webusability.pl, Kursu Usability, imprez Grill IT oraz licznych inicjatyw związanych z promowaniem użytecznego projektowania.

Zbyszek Braniecki (Mozilla)

Wieloletni aktywista i ewangelizator otwartych standardów oraz wolnego oprogramowania, współtwórca projektów MozillaPL i aviary.pl. Pracuje w Mozilli Corporation nad rozwojem przeglądarki Mozilla Firefox i powiązanych z nią technologii Internetowych oraz pracuje ze społecznościami.

Studiuje socjologię, bloguje, gra na flecie irlandzkim, gitarze oraz trenuje mieszane sporty walki, ponieważ są tak różne od siedzenia za biurkiem ;)

Marek Kasperski – (MRM Worldwide)

Dyrektor działu MRM Experience odpowiedzialny za rozwój działu, badania i analizy z zakresu użyteczności serwisów internetowych oraz wsparcie projektów interfejsów i architektury informacji.

Zdobywał doświadczenie jako członek grupy projektowej serwisu społecznościowego Grono.net. Jako specjalista ds. Usability, projektowania interfejsów i serwisów webowych pracował m.in. nad projektami dla takich firm jak: Eniro, Exxon, L’Oréal, La Roche-Posay, Microsoft, Makro Cash & Carry, MasterCard, Nescafé, Polkomtel, Polskapresse, Żagiel i innych.

Członek kilku towarzystw naukowych (PTK, PTI, PTF, UPA, IXDA). Jest autorem książek na temat sztucznej inteligencji (Helion 2003) oraz projektowania interfejsów za pomocą metody User-Centered Design (w druku), a także redaktorem merytorycznym publikacji z zakresu teorii inteligencji, neuropsychologii, filozofii umysłu.

Prywatnie mąż, miłośnik gier komputerowych i kota Misia.

Wojciech Kuśmierek (Uselab.pl)

Założyciel i Prezes UseLabu – spółki zajmującej się badaniami, konsultingiem i projektowaniem w zakresie Usability, Human – Computer Interaction oraz Interaction Design. Po kierunku Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji (z elementami zarządzania projektami).
Realizował projekty zarówno w branży finansowej (m.in. Millennium Bank, Liberty Direct, Multibank), operatorów telefonicznych (m.in. Netia), e-government i administracja publiczna (eGov.pl, Polska Organizacja Turystyczna) czy dla agencji interaktywnych i firm wdrożeniowych (m.in. AMG.net, Artegence, Digital One, OS3 Multimedia). Po godzinach czyta o psychologii ewolucyjnej i neuronauce albo ogląda South Park i Family Guy.

Maciek Lipiec (Komitywa.com)

Współzałożyciel i współtwórca firmy projektowo-badawczej Komitywa.com w grupie kapitałowej K2, gdzie odpowiada za przebieg procesów user-centered design i badania user experience.

Od 2005 zdobywał doświadczenie w projektowaniu zorientowanym na użytkownika jako samodzielny specjalista do spraw badań oraz architekt informacji w zespole Strategii i Architektury Informacji oddziału interaktywnego agencji reklamowej McCann Erickson.

Następnie pracował jako projektant interakcji w dziale Konsultingu agencji interaktywnej K2 Internet S.A., gdzie zrealizował pierwsze w K2 projekty UCD i wniósł nowe metodyki projektowania, a następnie pomysł na niezależną spółkę konsultingową – Komitywę :)

Z wykształcenia psycholog, specjalista z zakresie psychologii reklamy i zachowań konsumenckich.
Autor prywatnego bloga o użyteczności i projektowaniu interakcji http://uxdesign.pl/

ILLUSTRATORS BATTLE – BITWA ILUSTRATORÓW

(w trakcie prelekcji i panelu)

Graficy w trakcie prezentacji i panelu realizują zadany temat – zwycięzcę wybiera publiczność.

KULUARY(social networking)

Tym razem zastąpione obstawianiem wyników Polska-Austria. Goście, którzy wytypują prawidłowy wynik wezmą udział w losowaniu nagrody.

Zakończenie: godz. 20.00 żeby każdy zdążył na mecz!

UWAGA! Zapisy przeprowadzamy za pomocą automatu, udostępniony dzięki kolegom z Oiola.com (dziękujemy!).

Ze względów organizacyjnych TYLKO osoby, które otrzymają pozytywne potwierdzenie, będą mogły wziąć udział w spotkaniu!

Zapraszamy!

Zapisz się do mojego newslettera

Raz w tygodniu wyślę Ci wyselekcjowane informacje ze świata: technologii, biznesu i mediów. Jeśli interesujesz się startupami, dronami, drukiem 3D, EV, VR, AI, AR, video czy bitcoinami to witaj w domu.

Obiecuję - zero spamu tylko samo "mięcho"!

Wahasz się? Dostaniesz też za darmo w PDFie komiks "Strange Years" stworzony przez Michała "Śledzia" Śledzińskiego!




Dziękuje, nie chcę