Szef IAB Jarek Sobolewski poprosił mnie o przekazanie wejściówki czytelnikom tego bloga na Forum IAB, które odbędzie się już 4-5 listopada w Warszawie. Koszt oficjalny takiego bileciku to prawie 1000 pln więc warto jeśli ktoś chce się dostać na taką imprezę za darmo. No prawie za darmo…
Żeby Was zachęcić: Forum IAB to wypasiona, dwudniowa konferencja na której będą goście z zagranicy, będzie sporo wykładów i paneli, będzie można spotkać wiele osób z branży (w tym pewnie blogerów, marketerów, prezesów, sekretarki i paru webdesignerów). Wieczorem pierwszego dnia jest impreza pod kryptonimem „rozdanie nagród MIXX” ale nie wierzcie w to!
Tam się po prostu pije drinki i tańczy na stołach do białego rana. Mam przekonywać dalej? Proponuję zobaczyć kto przychodzi na takie imprezy (szukajcie ujęć z legendarną już „panią w szarym topie”..)
Jeśli ktoś chce może spróbować swoich sił w konkursie u Grześka na „Antywebie” albo u Jacka Gadzinowskiego na blogu.
Wróćmy jednak do konkursu – warunek jaki stawiam dla chętnego (chętnej) aby dostać w swoje łapki darmowe zaproszenie na wszystkie wymienione powyżej atrakcje jest bardzo prosty:
Opisz najlepszą Twoim zdaniem kampanię jaką widziałeś w Internecie. Opis zamieść w postaci komentarza pod tym wpisem. Może to być kampania banerowa, akcja na serwisie społecznościowym, klip z serwisu wideo – cokolwiek co reklamowało lub było reklamowane. Najlepiej oczywiście z linkiem i opisem co i jak. Proszę wytężyć intelekt bo zwykłe wykorzystanie google’a na pewno nie wystarczy.
Oczekuję oryginalności, pomysłowości i bez takich oczywistości jak „służalczy kurczak” czy „poświeć swojego przyjaciela z FB w zamian za darmową kanapkę z Burger Kinga„. Chcę potu i łez! Chcę abyście walczyli jak Adamek! Jak Kubica!! Jak nasi siatkarze!!!
Czas realizacji zadania: piątek (30-go października) godzina 23.59. Wtedy podam kto wygrał.
Proste? No to do roboty – ze zwycięzców widzę się na Forum IAB! :)