Szukaj
Zamknij
Biznes e-commerce Internet Kultura Wywiady

Przeznaczeni.pl idą w świat

AK74 – Maćku gratuluję wyjścia poza polskie podwórko. Przeznaczeni.pl będą teraz dostępni w wersji językowej hiszpańskiej i angielskiej. Dlaczego akurat wybraliście te rynki oraz czemu nie chcecie promować jednej domeny?

Maciej Koper – Dziękuję :) Rzeczywiście są powody do zadowolenia – historie naszych użytkowników – ponad 700 małżeństw, ponad 1000 osób zaręczonych i ponad 2500 zakochanych. I nasza największa duma kilkaset dzieci narodzonych w rodzinach przeznaczonych :) Wszyscy widzą tę skuteczność i polecają nas swoim znajomym. Dzięki temu jesteśmy jednym z niewielu polskich serwisów randkowych, które się wysoce monetyzują.

Naturalnym kierunkiem rozwoju jest wyjście z projektem dalej. Angielski jest językiem międzynarodowym, stąd Love4Catholic. A z kolei w krajach hiszpańskojęzycznym ciągle nie jest tak powszechny, dlatego tam startuje UnoParaOtro.com

Co ciekawe działając tylko w Polsce jesteśmy numerem 1 w Europie i numerem 2 na świecie w łączeniu katolików.

AK74 – Wyjaśnisz genezę Przeznaczeni.pl? Czy to jest „portal randkowy dla katolików” jak się powszechnie określa Wasz serwis? Czy wyznanie nie ma znaczenia i po prostu kojarzycie ze sobą pary?

MK – Założeniem serwisu było i jest łączenie ludzi, dla których ważne są wartości chrześcijańskie. Użytkownicy cenią to miejsce za możliwość budowania relacji, a także przenoszenia ich do świata realnego. Wielu z nich organizuje: spotkania, imprezy, wycieczki na których użytkownicy się poznają, zaprzyjaźniają, zakochują.

Czy to serwisów dla katolików? Tak, ale nie tylko. Logują się także chrześcijanie innych wyznań, a nawet ateiści. Wiedzą jednak, że w serwisie obowiązują określone zasady, których trzeba przestrzegać. To tak jakbyś wszedł do restauracji włoskiej i wiesz, że nie zamówisz tu chińszczyzny. I dopiero jeśli dwie osoby się poznają, mogą stwierdzić czy pewne zachowania, cechy im odpowiadają czy nie. Podsumowując serwis wybierają ludzie szukający fascynującej, ale stabilnej relacji. Kogoś z kim można spędzić całe życie.

AK74 – Z jednej strony promujecie odpowiedzialność a z drugiej Waszym partnerem jest serwis we-dwoje na forach którego seks analny i masturbacja to tematy dość powszechne. Nie jest to pewien zgrzyt w odbiorze Waszego serwisu?

MK – Po pierwsze We-Dwoje.pl to jeden z większych serwisów lifestyle’owych w Polsce. Ma bardzo wiele działów: ślub, uroda, kulinaria, seks, dom itd. Jest to ciekawy serwis, który odwiedza wielu użytkowników. Według Megapanelu miesięcznie odwiedza go ok. 1,6 mln użytkowników. W tak dużej grupie ludzi jest wiele osób, które są zainteresowane zbudowaniem relacji wokół wartości chrześcijańskich.

Po drugie, to my decydujemy kto wchodzi do Przeznaczeni.pl. Każdy profil jest sprawdzany i moderowany. Osoby, które nie chcą przestrzegać naszych zasad – nie wejdą.

AK74 – Zostawmy sprawy wartości i wróćmy do kwestii finansowych. Jaki jest model biznesowy Przeznaczeni.pl i czy wersje zagraniczne będą się pod tym kątem różniły?

MK – Mamy dwa rodzaje abonamentów. Pierwszy to lifetime wynosi 149 zł. Drugi to roczny abonament 99 zł. Są to jedne z najwyższych stawek pobieranych w serwisach randkowych w Polsce. Dzięki temu użytkownicy mają zapewnioną ekskluzywność i skuteczność. Co ósma aktywna osoba odnalazła już swojego partnera. A biznesowo, konwersja użytkowników na płatność jest 3 razy wyższa od średniej rynkowej. W nowych serwisach cennik będą przygotowane według specyfiki danego regionu. Na świecie jest ponad 1 mld katolików, jesteśmy szczęśliwi, że otwierają się przed nami perspektywy globalne.

AK74 – Jakieś plany na zaistnienie w innych mediach? Nie kusiło Was znaleźć się w jakiejś telewizji albo gazecie? Temat związany z szukaniem partnera jest bardzo popularny i nośny.

MK – W mediach występowaliśmy już ponad 200 razy. Co ciekawe były to media z zupełnie różnych krańców mapy medialnej. Od Gazety Wyborczej poprzez Rzeczpospolitą po Nasz Dziennik. Czy TVP, TVN, TV Trwam. Informacje z odnośnikami do materiałów można znaleźć w naszym pressroomie

Dzięki mediom docieramy do nowych użytkowników i gościmy w nich regularnie.

AK74 – Jakie są Wasze plany ekspansji – będziecie chcieli pojawiać się w kolejnych krajach? Są rynki dla Was ciekawe na których chcecie być szybko?

MK – Nie chcemy popsuć niespodzianki!

  • Konstantynopol

    ciekawe, polaczki ida globalnie, bedzie ciekawie i ciezko, w datingu juz na pewno.

  • Jeśl szukasz DARMOWEGO serwisu dla chrześcijan szukających miłości to poelcam http://www.ZapisaniSobie.pl – jest tam wiele tysięcy osób dla których wartości chrzescijańskie są NAPRAWE WAZNE… nie to co dla „pana” Kopera… dla niego liczy się chyba tylko KASA…

  • Maria Brzyszcz

    Bardzo ciekawy wpis .. dziekuje.

Zapisz się do mojego newslettera

Raz w tygodniu wyślę Ci wyselekcjowane informacje ze świata: technologii, biznesu i mediów. Jeśli interesujesz się startupami, dronami, drukiem 3D, EV, VR, AI, AR, video czy bitcoinami to witaj w domu.

Obiecuję - zero spamu tylko samo "mięcho"!

Wahasz się? Dostaniesz też za darmo w PDFie komiks "Strange Years" stworzony przez Michała "Śledzia" Śledzińskiego!




Dziękuje, nie chcę